Som ett spektakulärt tack till alternativet?

Utan alternativet hade hjärtat spruckit
Sakta skulle organen svälla och blodet skulle spruta

Sakta reser jag min hand mot skyn
Vill inte att solen skall skina rakt in i min känsliga blick

Tyst viskar jag för mig själv
Jag älskar alternativet.

Livet är fullt av passivitiet.
Som en icke existerande norm i våran samtid.

Försiktigt för jag bort handen som skymmer den stora lysande stjärnan från mina ögon
och blickar in.

Låter mina ögon svida
Känner livet rusa
Märker känslor
Känslor jag ej trodde fanns

Lycka.

Jag vill tacka alternativet.

Jag vill tacka alternativet.

Jag älskar alternativet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mycker vackert må jag säga.

2007-10-01 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0