Ny vecka. Som alla andra?

En ny vecka har uppstått. Alltså en vecka närmare det eviga. Döden.
Det kvittar vilken dag det är. Livet känns ändå så oändligt livlöst.
Har släppt ut det salta vattnet ur mina ögon, låtit det rinna tills det tog stopp.
Den här helgen. Precis som alla andra helger.
Mina kinder känns konstant fuktiga. Det har aldrig gått ett helt dygn i mitt miserabla liv då mitt ansikte inte har speglats av vätska. Tystnaden löper genom mina vener. En tomhet som ingen kan beskriva med ord. Inga kraftigt hårda dunkande ljud från mitt hjärta bultas. Ingen puls pulserar i mina ådror.

Tillbaka till verkligheten. Det trista verkligheten. Ge mig en verklighetsflykt. Vad som helst. Vad som helst. Snälla.

Kommentarer
Postat av: e m i l e n g e l

jag orkar inte med dig. du klagar så jävla mycket. ja. jag tyckte om dig. men du är så jävla jobbig. förlåt. men alltså. jag var tvungen att säga det. och jag är inte ensam om att tycka så. tack.

2007-09-11 @ 15:43:17
URL: http://femaleyakuza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0