lära känna morninghasbroken?

Detta må vara orelevant information. Men för er som kanske är intresserade av mig får ju svar på sina frågor. Förhoppningsvis.


Jag är en artonårig filosoferande ungdom. Går tredje året på gymnasiet, estet. Ägnar dagarna främst åt att skriva dikter och rita teckningar som uttrycker mina känslor.
Jag bor i inre delen av Stockholm. Känner ingen i närheten. In fact, jag har inga riktiga kompisar. För mig är det svårt att ha en kompis, på grund av mitt sinne. Finns inget mer ointressant än att vara i närheten av någon som inte är likasinnad.
Jag hoppas på att jag får allt jag vill ha sagt i denna blogg. Hoppas därefter också att folk kan förstå sig på oss som inte tänker som alla andra. Oss speciella.
Jag föredrar inte regn framför solsken, jag föredrar inte hat framför kärlek. Jag anser bara att allt sånt är ointressant.
När jag väl gör illa mig själv kan jag svära över min själ att det inte har med uppmärksamet att göra.
Jag lyssnar sällan på musik. Om det blir något är det främst lugn indiepop, ballader eller klassisk musik.
Så förväxla mig ej med någon emo.
Är det något mer ni vill veta är det väl antagligen bara att fråga. Ser gärna fram emot komplimanger och kritik, men håll er på en human nivå. Tack.

Kommentarer
Postat av: Toff

Hej! Tack för din kommentar! Jag ska tänka på vad du skrev. Vad tror du om det här inlägget?
http://itoff.blogspot.com/2007/09/leka-med-karl.html
Bättre/sämre?

2007-09-09 @ 12:44:06
URL: http://itoff.blogspot.com
Postat av: Niklas

förlåt för att jag skrev som jag gjorde. jag har gått igenom en massa. och det var ett äckligt fittemo som tog min flickvän nyligen. det ska inte gå ut över dig. du skriver vackert! fortsätt!

2007-09-09 @ 13:28:22
Postat av: Klara

Jag tycker du påminner om mig själv på något sätt. Jag vet inte om det är en komplimang eller inte, jag bara skriver det jag tänker just nu.
Det känns nästan som att jag egentligen inte kan vara helt ärlig mot någon människa. Det är ju sorgligt. Förlåt för att jag bara skriver såhär, men jag kände att jag ville det. För att du verkar vara bra.

2007-09-09 @ 21:14:57
URL: http://professormarvel.blogg.se
Postat av: Anonym

du skriver jävligt vackert.
Men heter det inte "irrelevant"?

2007-09-20 @ 00:28:30
URL: http://meisremedy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0