Dystert är livet för ögonblicket?

Livets sakta andetag viskar i mina öron nu.
Livets tunga puls dunkar i mitt hjärta.
Livet, vad är egentligen livet.
Livet är det jag vill att livet skall vara.

Sakta dricker jag en klunk ur vattenglaset.
Ser mig om. Ingen där.
Vet att känslorna blommar upp i hjärtat.

En varm och ensam tår rinner ner längst min kind.


-----------------------------------------------------------------------

Ska sluta upp att vara den jag är. Ska sluta. Ska sluta. Ska sluta. Ska sluta.

Kommentarer
Postat av: Eva!

gud vad vackert!
har du verkligen skrivit det där själv???
underbart är vad det är

2007-09-06 @ 01:00:58
Postat av: morninghasbroken

Ja. Allt jag kommer skriva i denna blogg är hämtat direkt ur hjärtat.

2007-09-06 @ 01:23:01
URL: http://morninghasbroken.blogg.se
Postat av: e m i l e n g e l

du är som en ofiltrerad och iskall ström på ett högt och fjärran berg. tiden är på din sida, ta väl hand om henne!

2007-09-06 @ 10:18:49
URL: http://femaleyakuza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0