Frälsning?

Jag har fått en del konstiga resulteringar kring mitt näst senaste blogginlägg.

Hotbrev, arga kommentarer, till och med har jag fått konkreta mordhot.
Rätt komiskt tyckte jag i början. Då jag insåg att mina inlägg här i bloggen verkligen tryckte på folks känsliga punkter. Jag kände att jag ville strida mot cencuren och vara lite kontroversiell av mig. Jag lyckades.
Ni som nu undrar hur det i själva verket gick till den där natten. Kommer aldrig få svar på den frågan. Ledsen att säga det. Ha ha! Ni som vill att mitt lilla påstående skall vara korrekt får tycka så, ni andra kan ju tycka att det var några destruktiva fantasier från mitt håll. Det är helt upp til er.

Så nu hälsar jag segern med att säga Amen!

-stay tuned-

Kommentarer
Postat av: hon igen

Hahhaha åh ja folk lär ju tro att det faktiskt hänt också? Men jo, skoj att du finner lycka i att provocera folk på ett så negativt sätt. Du är verkligen självdestruktiv. Undrar hur det kommer sluta för dig alltså...

2007-11-08 @ 22:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0